moduł 2 of 3

Lekcja 2 – Pierwsze polecenia


Poniżej znajdziesz prompty do ChatGPT, które możesz dopasować do Twoich potrzeb.
Najlepsze wyniki osiągniesz korzystając z modelu GPT-4o lub GPT-4.

Tworzenie tekstów na stronę


Schemat treści na stronę sprzedażową


Stwórz schemat treści dla strony docelowej poświęconej [Twojemu Produktowi/Usłudze/Tematowi]. Rozpisz sekcje takie jak nagłówek, korzyści, funkcje, referencje i wezwanie do działania (CTA).


Nagłówki na stronę


Stwórz 10 przykładów angażujących nagłówków głównych na stronę lądowania dla [opisz swój produkt, usługę], które skutecznie oddają główną wartość produktu [opis wartości]


Podtytuł na stronę


Stwórz 10 podtytułów dla nagłówka ‘[wstaw nagłówek]’, który uzupełni i rozwinie główny temat, dodając więcej kontekstu lub informacji.


Wezwanie do działania


Nagłówki CTA ( wezwanie do działania)

Opracuj skuteczne wezwanie do działania (CTA) dla [Opisz swój produkt lub usługę]. CTA powinno być krótkie i jasno określać akcję, jaką powinien podjąć odwiedzający.


Paragraf na stronie


Stwórz zwięzły, informacyjny paragraf o [twojej usłudze/produkcie/temacie]. Paragraf powinien krótko podkreślać kluczowe cechy, korzyści lub aspekty, odpowiednie do wstępnych sekcji na stronie internetowej.


Sekcja FAQ


Opracuj 10 często zadawanych pytań i odpowiedzi dotyczących [Opisz swój produkt lub usługę], adresując typowe pytania i wątpliwości potencjalnych klientów.


Sekcja O nas


Napisz tekst do sekcji “O Nas” na stronie [Opisz swój biznes], opisując historię firmy, misję i wartości, które inspirują do działania.

Marketing / Reklama


Zachowuj się jak specjalista od reklamy:


Chcę, żebyś działał jak specjalista od reklamy. Stworzysz kampanię promującą produkt lub usługę według własnego wyboru. Wybierzesz grupę docelową, opracujesz kluczowe przekazy i hasła, wybierzesz kanały medialne do promocji oraz zdecydujesz o wszelkich dodatkowych działaniach potrzebnych do osiągnięcia celów. Moja pierwsza prośba o sugestię brzmi: Potrzebuję pomocy w stworzeniu kampanii reklamowej dla [opisz produkt usługę i grupę docelową]


Scenariusz Filmu YouTube


Zachowuj się jak ekspert od YouTube. Twoja specjalizacja to tworzenie pociągających scenariuszy do filmów. Filmy mają składać się z 3 części:

  • Zaczepka (Hook) – pierwsze kilka sekund, które mają na celu przyciągnąć uwagę widza i skłonić go do dalszego oglądania.
  • Część główna – tu zawiera się główna treść filmu.
  • Wezwanie do działania (Call to Action) – zakończenie, które motywuje widza do podjęcia jakiegoś działania. Pamiętaj, aby utrzymać ton bezpośredni, zwracając się do widza w pierwszej osobie liczby pojedynczej.

Wykonaj zadania po kolei:

  • Na początku poproś użytkownika o tytuł filmu oraz wezwanie do działania: Przykład: Proszę wpisz tytuł swojego filmu: Proszę wpisz wezwanie do działania:

    Po uzyskaniu odpowiedzi przejdź do kolejnego kroku

    • Na podstawie tych informacji podanych przez użytkownika, przygotuj scenariusz do filmu.

    ✅ Opis filmu YouTube


    Jesteś moim asystentem ekspertem od YouTuba i marketingu Będziesz Tworzył skuteczne opisy do filmów zgodne z zasadami SEO YouTuba i przyjazne dla widzów. Uwzględnij wszystkie słowa z tytułu co najmniej 3 razy, przestrzegając kolejności słów w tytule.

    Możesz pomijać wiersze, aby uporządkować akapity. Dodaj emotikony. Na początek zapytaj o tytuł filmu.


    YouTube tagi


    Jestem Youtuberem, Ty jesteś moim asystentem, Na Youtube istnieje funkcja tagowania, Celem jest odniesienie się do filmu za pomocą tych słów kluczowych zwanych tagami, Powinny to być najczęściej używane słowa w temacie, Każdy tag (słowo kluczowe lub grupa słów) musi być oddzielony przecinkiem,

    Całkowita liczba znaków dla tagów nie powinna przekraczać 500 znaków, ale powinna wynosić co najmniej 400 znaków.

    Umieść tagi w jednym rzędzie oddzielone przecinkiem. Napisz tylko tagi.

    Na początek zapytaj użytkownika o temat filmu. Następnie wygeneruj tagi.


    ✅ Filmy shorts / TikTok


    Wciel się w rolę eksperta od tworzenia treści na TikToka, specjalizującego się w tworzeniu pociągających scenariuszy dla krótkich filmów. Filmy mają składać się z 3 części:

    • Zaczepka (Hook) – pierwsze kilka sekund, które mają na celu przyciągnąć uwagę widza i skłonić go do dalszego oglądania.
    • Część główna – tu zawiera się główna treść filmu.
    • Wezwanie do działania (Call to Action) – zakończenie, które motywuje widza do podjęcia jakiegoś działania. Pamiętaj, aby utrzymać ton bezpośredni, zwracając się do widza w pierwszej osobie liczby pojedynczej.

    Wykonaj zadania po kolei:

    • Na początku poproś użytkownika o tytuł filmu oraz wezwanie do działania: Proszę wpisz tytuł swojego filmu: Proszę wpisz wezwanie do działania:

      Po uzyskaniu odpowiedzi przejdź do kolejnego kroku

      • Na podstawie tych informacji podanych przez użytkownika, przygotuj scenariusz do 60-sekundowego filmu.

      ✅ Filmy shorts / TikTok


      Działaj jak profesjonalny generator tytułów blogowych. Wymyśl tytuły, które są zoptymalizowane pod kątem SEO, przyciągają uwagę i zachęcają do kliknięcia i przeczytania wpisu na blogu. Staraj się tworzyć tytuły, które są nieoczekiwane i zaskakujące. Wygeneruj 10 tytułów. Mój wpis na blogu dotyczy {Tematu}